Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika privátních značek
Fiala, Tomáš ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
Diplomová práce se zabývá fenoménem privátních značek u maloobchodních řetězců a jejich specifiky. Cílem práce je stanovit, kteří retaileři zaujímají v oblasti privátních značek vedoucí postavení na trhu potravin a posléze určit, zda se liší kvalita srovnatelných privátních značek, které jsou dostupné v nabídce jednotlivých maloobchodníků, a to pomocí kvalitativního výzkumu. Práce se v teoretické části zaměřuje na vymezení pojmu značka, její funkce a druhy a na obecné pojetí o privátních značkách obchodníků. V práci také charakterizuji retailový trh v České republice a jednotlivé vlastní značky maloobchodních řetězců.
Marketingová strategie společnosti Tesco při zavádění nových výrobků na trh
Guričová, Marie ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Černý, Miroslav (oponent)
Práce se zabývá zaváděním nových výrobků na trh. Konkrétně se jedná o výrobky vlastních značek. Nejdříve se zaměřuji na charakteristiku společnosti Tesco a na trh s privátními značkami. Po SWOT analýze a segmentaci zákazníků následuje stěžejní část práce - marketingový mix těchto výrobků a jejich zhodnocení zákazníky.
Vývoj privátních značek na českém trhu a pohled spotřebitelů na tento trend
Paskerová, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Práce přináší ucelený pohled na problematiku privátních značek. Poukazuje na trendy v oblasti maloobchodních značek ve světě a Evropě, podrobně analyzuje nabídku a vývoj privátních značek na českém trhu. Hodnotí tyto značky z hlediska objemu prodejů, výrobkových kategorií, jakostních a cenových pater, strategií obchodníků a prodejních kanálů s důrazem na diskontní prodejny. Je uveden přehled nabídky privátních značek největších maloobchodních společností působících na českém trhu. Dále se práce věnuje spotřebitelskému chování a pohledu českých zákazníků na privátní značky. Na základě průzkumů zákaznického chování jsou popsány současné postoje, zkušenosti, očekávání a celkový přístup zákazníků k vlastním značkám, jsou zkoumány motivy nákupu a frekvence nákupu, názory na kvalitu, cenu, šíři nabídky, obaly vlastních značek, propagaci apod. V poslední části práce jsou vyhodnocena dvě dotazníková šetření zaměřená na privátní značky provedená v letech 2005 a 2008 v řetězcích Ahold a Tesco.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.